Posibilitate de retur în 14 zile:
Dacă un produs achiziționat nu te mulțumește 100%, îl poți returna în 14 zile calendaristice de la momentul livrării/ridicării. Suma rambursată în urma returului va fi echivalentă cu suma produselor returnate. Taxa de transport pentru livrarea inițială a comenzii către client nu va fi rambursată, deoarece aceasta va acoperi valoarea taxei de transport pentru retur. În cazul în care ați beneficiat de Transport Gratuit la livrarea inițială a produselor şi doriți să faceţi un retur, voucher-ul de Transport Gratuit se va anula şi se va percepe şi opri din suma rambursabilă inclusiv taxa iniţială pentru transport în valoare de 20 lei. Voucher-ul rămâne valabil în cazul unui schimb de produs.
Cumpărătorul are dreptul să se retragă din Contract, respectiv să returneze un bun, în termen de 14 zile calendaristice, fără invocarea niciunui motiv și fără a suporta alte costuri decât cele de livrare. Astfel, potrivit OUG nr 34/2014, perioada de returnare a unui bun expiră în termen de 14 zile de la ziua în care Cumpărătorul întră în posesia fizică a produsului.
Condiții generale pentru returul produselor vândute și livrate:
- Produsul trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat, nefolosit, fără deteriorări sau rupturi.
- Produsul trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat și însoţit de accesoriile/cadourile cu care a fost livrat.
- Produsele marcate în formularul de retur trebuie predate integral curierului, exact cum au fost bifate în site la solicitarea returului. Dacă în coletul de retur se află produse diferite față de cele din formularul completat, după verificarea pachetului de către curier, preluarea va fi refuzată.
- Dacă ai cumpărat mai multe produse de același fel și vrei să le returnezi pe toate, asigură-te că doar unul a fost desigilat. Returul celorlalte produse se acceptă doar dacă sunt sigilate.
- Produsele personalizate nu pot fi returnate.
Produsele cumpărate pot fi returnate urmând paşii de mai jos:
- Completează formularul de retur asigurându-te că produsul respectă condiţiile de retur de mai sus.
- După aprobarea cererii de retur vom trimite curierul să ridice produsul pe care vrei să îl returnezi.
- În cazul unui schimb, produsul va ajunge mai întâi la noi în depozit pentru a putea fi verificat şi apoi se trimite produsul cu care se efectuează schimbul.
- Rambursarea banilor se face în contul IBAN comunicat de dvs. în maxim 14 zile calendaristice. Pentru comenzile plătite cu cardul suma va fi returnată pe același card utilizat la tranzacționare, în decurs de maxim 14 zile de la acceptarea returului.
Cerere de retur anulată:
Dacă cererea ta de retur a fost anulată, atunci e posibil să fi avut loc una dintre situațiile:
- Te-ai răzgândit și nu ai mai predat coletul curierului.
- Curierul te-a sunat de trei ori, dar nu a reușit să dea de ține.
Dacă știi că nu s-a întâmplat așa, te rugăm să ne suni la +40754560177. Programul de lucru este de Luni până Vineri de la 08:00 la 17:00. Sâmbăta, Duminica, în zilele libere naționale și în zilele ce apar în calendarul creștin ortodox cu cruce roșie, nu se lucrează.
Motive pentru care EFIN CONCEPT S.R.L refuză returul produselor:
- Deteriorarea fizică a ambalajului original (cutie sau pungă) sau aplicarea bandei scotch direct pe acesta datorată neambalarii corespunzătoare (în hârtie sau nylon) realizate de către client sau curier (în cazul în care acesta din urmă este nevoit să sigileze conținutul coletului, dacă expeditorul nu o face);
- Deteriorarea sau murdărirea produsului din cauza neambalării corespunzătoare și a deteriorării prealabile a ambalajului original;
- Utilizarea produselor și trimiterea acestora cu semne de uzură sau mirosuri improprii.
- produsele spălate nu se pot returna din motive de igienă.
- Important! „Clienți” sau “consumatori” sunt doar persoanele fizice. Clienții cu personalitate juridică nu au dreptul să denunțe unilateral contractul, legislația în domeniu referindu-se doar la persoanele fizice.
- În cazul în care din greșeală ați primit alt produs decât cel comandat de dumneavoastră, acesta se schimbă iar noi vom suporta costurile de transport.
- Returul este gratuit.
- Dacă dumneavoastră alegeți să faceți un schimb de produse, se va percepe şi se va opri din suma rambursabilă taxele aferente serviciului de curierat în valoare 40 lei în cazul unui schimb de produse, reprezentând taxele de livrare tur-retur (20 lei + 20 lei).
- În cazul în care ați beneficiat de Transport Gratuit la livrarea inițială a produselor şi doriți să faceţi un retur, voucher-ul de Transport Gratuit se va anula şi se va percepe şi opri din suma rambursabilă inclusiv taxa iniţială pentru transport în valoare de 20 lei. Voucher-ul rămâne valabil în cazul unui schimb de produse.