ÎNTREBĂRI FRECVENTE
1. adauga in cosul de cumparaturi produsele dorite apasand butonul „Adauga in cos” din lista de produse, sau din pagina produsului dorit.
2. apasa butonul rosu „Finalizare”
3. completati datele pentru livrarea comenzii si apasati butonul „Plaseaza comanda”
De restul ne ocupam noi, te vom suna pentru a confirma comanda apoi va pleca prin curier rapid.
Specificam in pagina fiecarei oferte termenul de valabilitate al acesteia, sau pana la epuizarea stocului. (In momentul in care stocul unui produs este terminat, acesta nu se mai afiseaza pe site).
Sigur ca da, ne puteti contacta la +40 754 560 177 de Luni pana Vineri intre orele 09:00 - 18:00 iar un operator va ofera toate detaliile de care aveti nevoie.
In momentul in care ne contactati este foarte important sa stiti codurile produselor pe care doriti sa le comandati.
Sigur ca da, puteti comanda prin WhatsApp la numarul 0 754560177 sau pe Facebook Messenger.
Pentru a anula o comanda ne puteti raspunde la emailul sau sms-ul primit in momentul plasarii comenzii sau printr-una din metodele de contact de aici.
Daca ati primit sms ca am predat comanda curierului, aceasta nu se mai poate anula.
Livrarea produselor este gratuită pentru comenzile in valoare de minim 399 RON. Costul transportului pentru comenzile mai mici de 399 RON este de 20 lei.
Nu se taxeaza km suplimentari pentru localitatile indepartate.
Taxa de livrare se adauga automat in cosul de cumparaturi in momentul in care completati adresa completa.
Livrarea comenzilor se face intre 1 - 7 zile lucratoare.
In momentul in care predam comanda curierului veti primi SMS si email, in mod normal dupa primirea SMS-ului in 1-2 zile comanda ajunge la dvs.
Sfatul nostru este sa alegi pentru livrare adresa de la locul de munca, in cazul in care in timpul orelor lucratoare nu esti in mod normal acasa.
Daca, indiferent de adresa aleasa si de motiv, nu esti disponibila atunci cand soseste coletul, vei primi un sms in dimineata livrarii prin care ti se va aduce la cunostinta incercarea de livrare.
Vei putea astfel sa contactezi curierul si sa-i soliciti o livrare ulterioara.
Nici o problema, ne puteti contacta prin orice metoda de aici.
Operatorii nostri vor verifica pe camerele de supraveghere impachetarea comenzii dvs. si vom remedia imediat problema.
Costurile de transport pentru remedierea problemei vor fi suportate de noi.
Conform legilor in vigoare, un retur se poate face in maxim 14 zile de cand ati intrat in posesia comenzii (data de livrare dupa nr. de awb).
Tot ce trebuie sa faceti este sa completati formularul de retur si sa urmati pasii de aici.
Nu este perceput niciun comision suplimentar pentru tranzactii.
Procesarea datelor de card se face in mod exclusiv pe serverele PlatiOnline.
Siguranța informațiilor dvs. este garantată de faptul ca PlatiOnline nu stocheaza datele confidentiale ale cardului dvs, ci le trimite criptat pe o conexiune securizaă catre banca procesatoare. In acest fel informatiile dvs. sunt in siguranță.
Indiferent de valuta pe care o aveți in cont, tranzacțiile se fac in lei, la cursul de schimb al bancii dumneavoastra.
Dacă vei completa formularul alăturat vei primi un răspuns în 3-5 zile lucrătoare pe adresa de mail de trimitere a formularului.